&&&وانمــــــــــــــــــ ـ� �ود&&& .


وانمود کردم به همه / که خیلی سخت نبود غمت /رفتنو دل بریدنت

وانمود کردم به همه / که دیگه اشتیاقی نیست / واسه دوباره دیدنت!
یه جور نشون دادم که نه / یه اتفاق عادی بود
همون دوتا درد دلم / واسه خودش زیادی بود
یه جوری گفتم که همه / بهم میگن بی عاطفه
میگن که حرف امروزت / با دیروزت مخالفه
اما شبا یواشکی / وقتی که هیشکی نیست پیشم
گوشیمو روشن میکنم / به عکس تو خیره میشم
دیگه منم و غربت / اشکای بی امونه من
به کی بگم دیوونتم / به کی بگم تنگه دلم
اما شبا یواشکی / وقتی که هیشکی نیست پیشم
گوشیمو روشن میکنم / به عکس تو خیره میشم
دیگه منم و غربت / اشکای بی امون من
به کی بگم ، دیوونتم / به کی بگم تنگه دلم
به کی بگم، به کی بگم ، تنگ دلـــــم
مدتیه عوض شدم / انگار یه آدم دیگم
هرکی میپرسه یادشی / دارم بهش دروغ میگم
دلم نمیخواد هیچکسی / چیزی بدونه از غمم
همین غرور لعنتی / تو رو جدا کرده ازم
هیشکی خبر نداره از / دقیقه های غربتم
اینجوری وانمود شده / که بی تو خیلی راحتم


ببخشيد اگه فسيل بود


نظرات شما عزیزان:

hamed
ساعت21:24---1 ارديبهشت 1391
salam .webet kheili bahale...
linketoon kardam... khashhal misham manam link koni.
melsi


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



نویسنده : RAHA تاریخ : سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:,
بیست تمپ
درباره سایت
تصویر وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو سایت
پیوندهای روزانه
امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 62
بازدید هفته : 70
بازدید ماه : 67
بازدید کل : 147509
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 44
تعداد آنلاین : 1




استخاره آنلاین با قرآن کریم





بازی آنلاین


.

20Temp | بیستــ تمپابزار فتوشاپتصاویر وکتوردانلود نرم افزارگرافیکآموزش فتوشاپکاغذ دیواریپوسته و قالبقالب بلاگفاقالب پرشین بلاگقالب میهن بلاگکد و اسکریپت